fredag 28 juni 2024

Hejdå datorskärmen, hallå sommaren! 🌞💻➡️🏖️

Äntligen fredag - dags att ta helg! 🌟

Eller nja, som pre-FIRE är faktiskt varje dag numera en helgdag.

Men:

Det har blivit lite väl mycket skärmtid sista veckan.

Så nu är det dags att lämna tangentbordet och kasta mig ut i sommarens famn.

Jag menar, hur ofta får man chansen att verkligen njuta av livet? Inte tillräckligt ofta om ni frågar mig.

Vad händer då? På med solglasögonen! 😎🕶

Det blir en heldag på stranden med trevligt sällskap.

Och förstås glass i stora lass.

Så - nu stänger jag av datorn, säger hejdå till alla flikar och appar.

Hoppas ni får en fantastisk helg!

6 kommentarer:

  1. Trevlig helg!
    Jag borde nog göra detsamma, även om det verkar bli en blöt helg. Och då menar jag regn, inte sprit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här blev det såväl sol som åska i helgen, fast mest sol. :)

      Radera
  2. Jag har gjort så också, avser minska skärmtiden än mer. Skönt med sommar, vila, bad och annat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är härligt att minska skärmtiden, speciellt nu på sommaren.

      Radera
  3. Trevlig helg! Inte mkt skärmtid här (förutom EM-fotboll med min far)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra helg, kvalitetstid med sina närmaste är den allra värdefullaste tiden.

      Radera

Hejdå datorskärmen, hallå sommaren! 🌞💻➡️🏖️

Äntligen fredag - dags att ta helg! 🌟 Eller nja, som pre-FIRE är faktiskt varje dag numera en helgdag. Men: Det har blivit lite väl m...